just the way you are.

nu har jag precis slängt ut min tv & mitt hemmabio system från mitt rum, rätt nice faktiskt. även fått in en tv på rummet som funkar nu så jag kan kolla på tv när jag ska lägga mej (a) för har ju dinsey chanel dygnet runt ;) men ska typ storstäda rummet nu och funderar på att flytta på sängen och lite sånt smått, ska bara äta lite först så jag blir stor och stark , haha nä men faktiskt första gången jag känner mej hungrig på 2 dagar typ? så ja. men blir inget km idag :/ men hoppas jag blir frisk snart iaf för tänker ente åka in och ta blodprover som maja säger jag ska göra ;d haha har också äntligen fått upp tv, för jag mamma & pappa var ju lite korkade om hur man skulle få upp den men ja det fixade sej te slut, hahah. men aja vi hörs kanske senare!

kyss&smek!



old pic, i know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!