make me feel lika a movie.

ledsen för jag ente bloggat, ( börjar bli en vanlig början på inläggen tycker jag...) men när jag hade skrivit ett långt inlägg så tog batteriet på datan slut och hann ente sätta in kontakten så datan dog och orkade ente göra om allt så gick och la mej ist. men i måndes va carro, desse & jag. skrämde grannarna med ailiens och lite sånt, gick ner i fönstret till en av våra nya grannar så hade carro på sej en ailiens mask och knacka på fönstret och han höll på att skita ner sej! HAHAHAH. sen på kvällen hitta jag, carro & ellinor på med lite bus i byn... HAHAH , toapapper kan göra ens dag! & igår hängde fanny med mej hem , sen var det lucia & hem åt , städa lite och sånt skit. och idag åkte jag hem från skolan och somna , hahaha sketa trött idag... vaknade ju även i morse och trodde jag försovit mej.. sen när jag kom upp frågade pappa varför jag redan skulle iväg så kolla jag på klockan så var den halv 7 & ente halv 8.. snacka om att yra. men måste plugga te spanska provet vi har på fredag och sen engelska glosor te imorgon, krammisar!

ciiao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!