när 1 + 1 blir 2

ledsen för jag inte bloggade igår, men skola te 3 sen med sara hem. va me sara & hilda vi hade picknik på saras rum med chokladpudding, mohaha.. sen sprang sara och jag te hamnen och dumpa resterna.. (y) dans sen. hem plugga te spanskan sen var det dax att sova så satt ente en vid datan igår så ja (a).  men skola idag som vanligt, åkte te skolan sen när jag kom te skolan slog det mej att jag hade glömt mammas födelsedag.. hon fyllde år idag och jag glömde det? perfekt dotter eller vad heter det? HAHAHA, men ordna det med att laga tacos ikv. (a). men innebandy efter skolan.., skadade tån :( gör sketa ont, hahaha. men sketa gött med helg och imorgon sover älskling hos mej, så hörs senare möjligt vis om jag orkar blogga senare (a).

ciiiao.

2 månader med älsk idag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!