nu är det dax för fredags mys,

tjuuuuuh,

hann ente blogga igår så berättar idag ist ;) somnade på soffan men vaknade brevid älskling? aja typ gått i sömnen elr ngt xd men gick upp efter många rop från mamma & syskonen , haha. drog i väg mot vellinge i annas bil där jag, anton, nikita , my & anna åkte. && nikita har ju typ börjat prata lite för ente så länge sedan & det är ju finimang för då har jag 1000 ord att lära henne... som jag gjorde igår på bilfärden (a) hon lärde sej säga " åtvidaberg suger" mohaha, & sen lärde jag henne säga " pappa är bög" & " anna gillar kuk" hahahahha, det är bara 3 av skitmånga, kommer ente ens ihåg allt jag sa xd men asså den ungen är klockren (a). men efter det körde pappa hem mej och anton te han och vi typ glode på tv först, sen åt vi :) efter det blev det american pie 2 elr vafan filmen nu heter , sen somnade jag faktiskt brevis älskling inatt i hans säng :D vakna imorse och typ fixade oss och sånt sen ner & äta frukost , && åtvidaberg suger åter igen , mohaha. sen hämta mamma mej för dom skullen på ngn cup? && orkade ente följa med (a) sen drog vi te morfars grav eftersom det är ngn sådan dag när man ska göra det elr ngt. men hem och typ chillat hela dagen :) aja vi hörs senare!

kyss&smek!



köpte några stenar jag hade tänkt dekorera med ett ljus elr ngt,
funderar på att köpa fler, tycks? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!