nu har vi fredag i blodet igen,

en vanlig dag för mej när jag är hemma är att bråka med mina syskon.. & det är det enda jag gjort idag.. IGEN hahaahaha nä men pappa var faktiskt duktig idag och grillade utomhus fast det regnade och blåste, haha fast inget imot när han grillade i snöstorm men men xd det blev riktigt gott :)! sen har jag suttit hela kvällen och spelat nintendo ds & har tagit mej enda te värld 6 (y). men funderar faktiskt på att börja plugga lite engelska glosor nu imed vi har prov sen när skolan börjar och bra att kunna dom nu och ente börja dagen innna, right? så ska hämta boken nu och börja så kanske vi hörs senare!

kyss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!