our last summer

jag bara måste skaffa en systemkamera alltså! min sketna kamera som egentligen är ny suger häst dase så de ente är sant, riktig kåtbock. men en systemkamera? man bara gasch och vill fota fota fota fota fota, damn! har mest dampat runder med alme & carro idag sen nu på kvällen med carro bara. alltid lika kul med den tösen! haha vi fick inte kolla på tvn för hennes syster så gick carro & jag upp på hennes rum och möblerade om det så vi skulle kunna få in en tv sen satte vi in en tv på carros rum som dom hade i huset , fast vi kunde endå ente se det vi ville så gick vi ner och tjatade igen... hahahaha damp seriöst! men nu börjar jag bli riktigt trött så ska dra och sova , fast den vägen går genom duschen först. 

hörs imorgon chippaneser när jag kommer hem från skolan!


mobil bild jag tog för ngn dag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!