p ɹ ɐ ʇ ә ɹ

nu ska jag gå och fixa mig, för vi ska typ gå om 20 min te några i byn sen ska vi dra oss vidare te österlen lyser. hoppas det blir trevligt , synd att vi inte har några facklor bara.. men det fixar sej säkert. haha eftersom ngn hade gjort av med min kasse som kakorna va i har jag ente kunnat gå ut så får göra det senare ngn dag! men hörs när jag kommer hem och glöm ente tipsa om saker som skulle göra bloggen roligare oufits/dagens skämt/m.m något vad som helst som ni gillar :)!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!