precis enligt planen, mer elr mindre..

tjaaa,

ledsen för jag ente orkat blogga igår , eller ja varit seg med bloggningen överhuvudtaget men lyckades bli sjuk i söndes? så igår låg jag exakt hela dagen på soffan och glode på tv och gjorde inget annat, bokstavligen , haha. låg med "pyjamasen" med mitt täcke och kudde på soffan " glodde på dinsey chanel & mtv (y). sen när mamma kom hem hade hon kebab rulle med sej hem så åt det som kvällsmat (a). sen har jag knarkat alvedon & tagit febern hela tiden, && har sketa ont i halsen så har även knarkat streptosil elr vad fan det heter, men det bedövar halsen iaf (y). haha. men idag drarhope jag med mamma & pappa inom te ystad och köpa ny tv , & typ sån tvbänk tror jag? för vågar ente låta dom välja sj, för dom är ju så duktiga på sånt *host* men det blir maybe km idag, ska höra med maja :) && isf blir det älskling imorgon med och sen vellinge på torsdag och sen te älskling när jag kommer hem på kvällen & sova där te på fredag sen i helgen är det typ ngt skit i byn som mamma&pappa tvingar med mej på? det är mina planer för mitt lov och jag frisknar te, vilket jag verkligen hoppas jag gör (a). aja vi hörs kanske senare så ni får ha det :)

kyss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!