somebody is me'

blev lite ändrade planer igår, var meningen jag skulle ta bussen hem från älskling vid 8, halv 9. men hans pappa erbjöd sej att köra mej hem så kom hem vid 11 ist :) riktigt mysig dag med min pojk ! kollade på film, mös, ät kyklingtallrik ( han åt kebabtallrik) riktigt underbar dag :D när jag kom hem stack jag in te carro direkt, så la becca och sov så väckte vi henne så stack i ut och lite sånt, stack in igen vid 12, kollade på ngn film som gick på tv, elr jag kollade för dom andra två log och sov brevid mej.. sen stack jag hem vid 2 , riktigt nice dag :)
idag har jag varit inne hos mormor lite, fikat och sånt. sen när jag kom hem blev det datan direkt (a). stack ut med carro och carro sedan. dampade runder i byn.. sen körde vi anden i glasen men det sluta med att glaset sprack... HAHAHA så failade vi är :) men nu ska jag äta, sen ska jag dra in te carro igen så skriver kanske ngt senare ikv igen :)

ciiiao.




haha, ni kan typ undvika ansiktet på bilderna, för helt weeeeirdface.
men vad tycker ni om håret, prövade en ny frisyr som jag ente haft innan (a)

Kommentarer
Postat av: louise bernhoff

du är snyyygggiich, frida! :)<3

2010-11-22 @ 18:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!