stjärnan i mitt liv är du'

skolan igår, stack med sara hem , stack och dansa, gick faktiskt bra igår,gick vidare och lite sånt, fick se vår nya dans som vi ska uppvisa :) efter det stack jag,mamma & pappa och åt på piri piri, hur gått är det ente med piri pizza efter dansen? otroligt GOTT! sen hem , plugga lite, ut med carro. hem, plugga..sova. så vaknar man imorse av att carro ringer att jag ska in och äta frukost hos henne för hon hade bakat bullar, så fixa mej sen stack jag in te henne. skolan idag var chill,  på so:n så var jag redan klar med arbetet så jag, sara & jacob satt och kolla film och åt godis när alla andra jobbade.. MOHAHA. sen innebandy efter det, då jag klådde upp harald (nästan, lyckades ente riktigt) hem sen ikv blir det sova för är jätte trött (a). imorgon blir de te älskling, sen får jag se vad som händer på söndag.. puss :)

ciiio.



älskar denna tös♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!