when you say nothing at all.

jag har ente bloggat på ett bra tag känner jag, men skola har varit chill & sånt :)

tosdag; hängde med sara hem , dans som vanligt & sånt :)

fredag;
frida & malin hängde med mej hem, sen efter ett tag kom majsan också, stack ut & dampa lite.. kom in så kom sara också, så åt vi och sånt :) sen efter det började det " roliga " hahaha, typ elr ngt. men det man ente kommer "ihåg" har aldrig hänt, right? (a) kom i säng vid typ 11? sen susa jag gott :)

lördag;
vaknade vid typ 9, sov 10 timmar, gött (y) åkte in te stan med girlsen och hade tänkt äta frukost men det hade ju ente öppnat så klart så maja & sara stack hem , malin & frida tog bussen hem och jag stack och jobba hos mamma, 500 spänn tjänat, gött :) sen körde pappa mej te anton vid 4, såg harry potter filmer, 1 & 2. mös & sånt :) somnade vid typ 12 :)

söndag;
vaknade brevid älskling, satte igång 3 & 4an ( harry potter) eftersom jag lovade älskling att se dom med han, fast jag ändrade åsikt och gillar faktiskt filmerna nu (a). men tog bussen hem vid 5. träffade maja på stan så gick runder med henne & sånt skit :) sen när jag skulle häm mötte jag vicky, så körde vi henne hem också, så blev hem & åt sen stack jag ut med carro. && nu sitter jag här :) gött! har tyvärr inga bilder från helgen så ja, sorry ;) men vi hörs!

ciiao.



bild sedan spanien, saaaknar värmen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!