you can always dreams.

ledsen för min blogging suger just nu, men sitter faktiskt ente så mke vid datan längre.. duktig flicka (a). men honey sovde här igår & släkten var även här också för att fira mamma. alltid lika underbart att somna i älsklings famn! maha mitt alarm väckte oss vid 7 imorse, så lyckades anton höja ljudet när han skulle sänka det ist så höll på att dö.. HAHHAHAA. men upp och såg film vid 10 elr 11 typ. han stack vid 3 , tror jag det var (?) gick ner på mitt rum och såg the last song , én av dom bästa filmerna jag sett. & har nog aldrig gråtit så mke för en film innan, elr jo möjligtvis titanic.. HAHHAHA. men får se vad som händer ikv, blir maybe kolla på gossipgirl, men vi hörs.

ciiao.




&& bilden för jag saknar min älskling malin :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!