jag vet allt lilla du,

gud vad jag är trött, && när jag har tråkigt bloggar jag mke som ni kanske märkt ;)  (a).  denna veckan kommer typ bara gå te att packa , för ska på sånt skit läger i helgen med konfan, wiiih elr ngt. sen även kompisar I hope. wäh behöver beställa/köpa nya kläder men har inga pengar och mamma sa att jag precis gjort det så får vänta lite.. blä. men nu ska jag fortsätta vara social med mamsen som är sjuk , funderar på att baka (a). aja vi hörs.

kyss&smek!

vänner för mig är en som alltid finns där för en, i alla lägen.
man kan skratta med den och vara sig själv utan att behöva skämmas.
struntar i hur du ser ut, ful eller snygg , ingenbetydelse.
&& den skiter i vilken du träffar, bara du är lycklig.
& kunna lita på den , kunna säga en sak utan att hela stan vet det sen.

men för dig verkar det vara annolunda, eller om vi nu va vänner det vet jag ju inte.
för du gick bakom min rygg och kalla mig en massa saker , snacka skit om mig.
det jag gjorde berättade jag för dig, jag gick ente bakom din rygg.
sen i skolan/msn över allt annars där jagvar.., där var det som inget hänt.
men till nästa gång kanske du ska tänka på att jag vet allt lilla du,

men jag förstår inte hur du kan slösa så mke tid på en bimbo som jag?
imed att du ente gillade mej överhuvud taget och jag bara tog det ifrån dig?
men som dom brukar säga, när du ändå är där bak kan du lika bra kyss mitt arsle? ;)



haha, gammal bild :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!