ha din egen åsikt!

tjenixen :D

slutade 12 idag, redigt nice!:D och som jag skrivit innan så skulle jag te stan med rebecca men jag och maja kom på iden att sticka te kristianstad och shoppa ist, så jag sara, carro och maja stack dit och muppade oss, med mig hem fick jag : bodyspray , kofta (liknande) , örhängen & string (y). efter vi gått runder i alla affärer gick vi och satte oss på ett café elr vad ddet va och åt och bara satt och snacka om allt :) sen stack vi te stationen så visade dej sej att bussen ente gick föräns om en halvtimme så satt vi oss ner och väntade, så började vi " bråka" vilket sara trodde var seriöst men vi andra bara gjorde för skojs skulle xd typ om man sa att man tyckte en tröja var fin och en annan tyckte lika dant så kom vi med kommentaren " ha din egen åsikt , och bry dej inte om andras" så satt vi och höll på så hela tiden, sen när bussen kom gick vi och satte och på bussen och fortsatte att dampa , så råkade jag kasta ngt som nästan träffade en kille i huvudet så han bara " det träffade nästan mej bara så ni vet, så sluta upp med att kasta saker där bak!" så vi bara lägger oss ner på han ente ska se oss xd sen satt jag och sara och ringde skit många men så var det inga så svarade så tillslut svarade vigge så börja vi snacka med han sen sara bara skit högt " det är en kille som blev skit sur på oss" så sitter han framför oss och hör det så vi bara brister utt i skratt och började asflabba xd haha, ja dagen idag har varit underbar , & jag älskar er töser! ♥ men nu ska jag typ plugga spanska så ni får ha det så hörs vi senare idag eller imorgon :D!

kyss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!