I am not a robot

tjeniiiixen!

som jag sa imorse så stack jag med sara hem, och skolan var väl chill idag tror jag. skolan blir typ extra tråkig utan älskling, men mina älsklings vänner gör den underbar, som alltid :D men drog med sara hem ju, stack ut direkt efter skolan och sålde kakor, vilket gick som det gick, seiöst vi knackade på minst 30 hus och 3 st öppnade? vissa stälde sej i fönstret och glode? seriöst vad är det för stad som ente köper kakor av så coola tjejer som oss? :o sanslöst! (a). men så te slut öppnade en gubbe som var jätte snäll så tror ente sara ska störa dom mer ;) sen så köpte min moder också en, så gullerump hon e. men sen satte vi oss vid datan och muppade sen 17.40 kom vi på att vi skulle dansa 18.00 ? :o så vi bara snabbt fixade oss sen stack vi upp te synsam för hon skulle hämta linser och fixa glasögonen sen bara vi kutade te dansen & gissa? jo vi var i tifd (h) haha (a). sen var jag så smart så jag glömde min mobil hos sara D:  aja , hem åt sen stack jag ut med carro, sen drog vi en te mej och satt och lyssna på musik och snackade :) redigt nice :D men det var väl dagen idag (a). && imorgon kommer jag ente kunna blogga underdagen för ska dra te älskling, så bloggar när jag kommer hem därifrån. sen är det ju verkligen ente min vecka denna veckan, helt bögigt, ahhhhhh.  aja det var väl allt (a).

kyss&smek!





älskar dej gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!