i put my hands up in the air.

kom precis hem från skolan idag som var rätt chill och fick värsta bästa nyheten när jag kom hem , MIN MOBIL HAR KOMMIT :D happyface* så nu ska jag bara fixa lite med mina kläder lägga in i gaderoben och lite sånt skit. sen måste jag jobba matte för gjorde ente det igår ;$ sen ett häfte i engelska med typ 3 sider jag ska göra bara :) haha svenskan (elevensval) var lika chill som förra veckan , 3 st på lektionen (y). redigt nice och fick sluta tidigare också :D haha har måste börja om jag ska bli klar snart så vi hörs senare babes!

kyss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!