i remember when I lost my mind

tjaaah!

skolan idag var väl okej, förutom att jag & rebecca är bäst på att laga mat och bränner maten när vi skulle woka den (a). sen tvingade min hkk lärare att jag skulle smaka en stor inlagd vitböna, så ville jag ente så tvingade hon mej så tog jag en tugga sen spydde jag nästan rakt ut så fick springa och spotta ut den sen dricka skit mke vatten, lyckat (y). sen skolfoto idag, damn jag och sara stod och asflabba på exakt alla foto , lyckat och vi står med huvudena tätt in te varandra , aja man får ju bjuda på sej fast dom är het failade ;) && jag får bara beröm på svenskan nu för tiden , hon älskar mej (a). slutade 3 & tog bussen hem, nu sitter jag här vid datan och ätit popcorn (a). fast har jätte ont i min ena axel , & haft hela dagen :(
aja , ni får ha det te vi hörs nästa gång!

kyss&smek!

lite crazy bilder på min outfits , som är tagna idag (a).








ja bilderna är cp  jag bjuder :D

Kommentarer
Postat av: sara bästa bengtsson ikke frida SÄMSTA alminde :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA



HEJ PUSH UP!



HEJ FYRKANTIGT HUVUD!



HEJ FRIDAS KLÄDER!



HAHHAHAHAHHAHAHAH.



loveu (L)

2010-10-07 @ 17:28:07
Postat av: sara!

& HEJ TUNGA!

2010-10-07 @ 17:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!