i wanna, i wanna , i wanna..

ledsen  för jag ente bloggat innan idag men skola först, helt okej. sen hem stack te sköldan och va med carro jonna och hon :) typ spela kotte(?) som jag ägde på (h) jag & carro vann! (y). sen stack vi hem om te mej en kort stund sen ut igen, ja och nu sitter jag här :)  det var en kort version av min dag idag för har inte tid egentligen att blogga för måste jobba matte för ligger sådär typ 6 kapitel efter? haha mke man gör på lektionerna (a) aja vi hörs kanske senare!

kyss&smek!




haha,bjuder(y)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. superkul att du är med i dagens blogg :D



jag är själv med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt.Man kan rösta varje dag!Det är därför jag alltid skriver det på dagens blogg hiihi Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-19 @ 20:59:05
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

haha vi vann , bääst (aa)<3

2010-10-25 @ 20:43:53
Postat av: Carrodenbästa<3

haha vi vann , bääst (aa)<3

2010-10-25 @ 20:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!