i want you too show me

ledsen för jag inte bloggat på jätte länge, men liksom ente suttit vid datan på hela helgen elr torses elr fredes, liksom blivit duktig flicka (a). men torsdes va jag med sara & fredes slutade 1, kvar på skolan med älsk och sara, sen innebandy. lördes kom älskling te mej vid 11, sen fest på kvällen , sen körde mormor hem mej och anton vid typ 1 elr va den va, va sjukt trött (a) så sovde älskling hos mej :) sen vakna i morse brevid min, bara min älskling :D upp och städa när i gladsax men höll på att dö så satt och spelade på mobilen med älsk (a). sen stack han vid halv 3 :) troligtvis han på onsdag också & tisdag km med maja , sen får jag se vad som händer resten av lovet :)! aja vi hörs senare.

kyss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!