just the way you are

tja igen :D

stack och lämnade alice vid bussen med carro , men vi var där 20 min innan bussen kom så började dampa runder där xd ja sen stack jag hem och gick och snacka med maja i tele, sen efter jag och maja lagt på var jag tvungen att ringa anna så snackade hon och jag en liten stund, sen efter jag och anna lagt på ville min syrra (martina) att jag skulle ringa så gick och snacka med henne , hon ville snacka med mej om sex och massa sånt man gör med killar i den här ålderna, haha så kunde hon fixa p-piller te mej om jag ville ha det och massa sånt, haha kunde knappt håla mej för skratt i telefonen men ja xd sen fick jag min telefon idag, den är rätt nice fast knapparna är lite sega men annars är det väl okej :)! men vi hörs senare!

kyss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!