kom då, eller väntar du bara på bättre tider?

jätte ledsen för jag inte bloggat idag, men har inte hunnit för konfa idag och sånt mög, men skolan idag var redigt chill och konfa som var helt okej, sen hem va med carro , sen har man fixat lite deppat och bråkat med mamma, yeah...  sen ringde jag älskling och blev plöstligt hur glad som helst (a). men ska snart dra och dejta kudden så vi hörs imorgon då jag ente kan blogga förän jag kommer hem på kvällen eftersom jag dansar,

kyss&smek!


sanningen kommer alltid fram lilla du, när du som minst anar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!