love me , or love me not.

städat lite i köket & tvrummet, funkar nog för att glädja mamma lite (a). la mej i mammas säng och kollade på gossip girl, har hela tiden innan varit imot gossip girl vet inte varför men har inte gillat det ( ente för jag sett ngt program av det elr ngt) men sen såg jag ett avsnitt och det bara *BAAM* så slog det fatt i huvudet hur bra dom egentligen är,  yepp och nu är jag fäst vid dom (y). aja passar mina syrror just nu och ska vara en förebild för dom och göra köttbullar och makaroner (a). aja vi hörs!

kyss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!