när jag hör din röst

rummet är städat, fint på golvet (y), kopplat in högtalare te min skruttna lilla data ( den söndriga utan mellanslag) så nu duger den igen ;) skit hög musik strömar ut ur högtalarna men ingen hör, iaf ente dom där uppe (a) har även suttit  och läst lite, med tända ljus runt mig. sa ju att jag skulle använda min tändare te det ;) sitter fortfarande i pyjamas, haha (a). nu ska jag bara bädda sängen sen är jag klar ! men vi hörs senare, kommer kanske ett inlägg med bilder sen imed jag sitter vid min gamla data där det finns 1000 bilder & massa minnen. så håll utkick ;) men hörs senare.

kyss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!