take o take me as i am

hejsan allesammans, det va ett tag sedan (a).

men helgen har varit underbar! mke skratt/underbara kompisar/ & allt ! men ni vill säkert veta detaljer? ;)

fredag:

skola - helt okej, chill.
åt - tog bussen hem och åt.
församlingshemmet - åkte in te stan för att åkte vidare med dom sen.
bussen - åkte buss i 2 ½ timme, dampade med maja.
åt - när vi kom fram åt vi pan biff.
rumutdelning - sov med maja, carro & becca.
film - ngn pingvin film?
"gudtjänst" - snackade och lite sånt.
"lägg dax" - börja dampa och hålla på med dom andra för va ente trött (a).

lördag:

väckning
- kl. 8 -.-'
frukost - rejäl frukost!
pass - delades in i tre grupper, kom med maja,fanny,becca,nils,nellie,amanda,julia (nils töser & frida hette vårt lag)
lunch - typ köttslag eller ngt.
pass - ännu fler pass
rast - flummade runder med alla.
åt - makaroner, köttfärssås & lassange (?)
rast - stack ner och fotade vid havet på kvällen & lite över allt.
7kamp - hade en tävling med dom andra lagen, liknande robinson typ fast med grädde, raklödder , ja massa sånt skit xd (fick hela mitt huvud med tjockt lager raklödder sen kastade nils ostbågar i huvudet på¨mej) fast vårt lag vann hela 7kampen (y).
mini gudtjänst - riktigt mysigt, nattvarden var god också (a).
lägg dax - becca som dampade runder då, slutade med att hon somnade på mej i min säng...

söndag:

väckning
: kl.8 -.-'
frukost - rejäl frukost (igen).
packning - fick packa exakt allting och städa.
pass - nya pass.
städning - hela huset & rummet även packa det sista.
bussfärd - åkte hem.
åt - grillade korv där i församlingshemmet.
gudtjänst - gick te kyrkan för ung mässa ( alla skulle gå dit )
hem - fick åka hem vid halv 8 (y).
sova - i min underbara säng(a).

för er som ente förstod det så är pass typ en "lektion" i t.ex : 10 budorden, yoga (?), pratade en massa om allting så kan väl kanske inte kalla det lektioner men en timme där man ägnade åt en sak ungefär.

måndag, skolan idag var chill , stannade kvar när jag slutat och satt med anton en stund sen satt jag & malin och snacka och sånt. sen tog jag bussen hem vid 14.20 sen typ hamnade jag framför datan så ja här sitter jag nu :) men bloggar senare, bilderna kommer också senare från helgen för har ente dom på denna datan eller så får ni kolla på facebook :)!

kyss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!