the smile on your face,

godmorgon alla! :D

hoppas ni sovit gott! :) innan jag somnade igår låg jag och såg gossip girl, snackade även ngn time med älskling :) sen väcks man idag av att ens syrra kommer in på rummet men vår hund och tar upp henne i sängen hos mej , & hon får så klart ente vara på mitt rum, men ändå ska hon ta in henne där när hon ska väcka mej den idioten, waah hon går mej på nervera. aja nog om det, idag har jag ingen aning om vad som händer, ska städa rummet kan jag tänka mej, men ja vi hörs senare :)

kyss&smek!



mitt ansikte ser lite konstigt ut för speglen... & jag bjuder.

Kommentarer
Postat av: carro

ligger typ inte jag där bak o sover?

hahha

2010-10-16 @ 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!