väntar man på något gott, väntar man aldrig för länge.

tjenixen!

bloggade ente igår, men när jag hade tänkt blogga började min lillsyrra och jag bråka om datan så fick jag värsta damp på henne för hon är helt tjock i näsan så fick ge hon näsan ( fast gjorde först så hon började gråta, mohahahahaha (a).)  men skolan var chill och sånt, sen på kvällen tele med älskling och spela nintendo ds, det äger (a). gick och la mej sedan. idag var skolan helt okej, hade moses ( guds sak ngt?) te idrottslärare, hahahahha rätt svårt att ta han på allvar xd! aja , slutade halv 4 & stack ner på stan med malin och satt på stationen och snacka och spelade på våra mobiler, haha :D sen tog jag bussen hem och satte mej vid datan direkt , dartanörd ( i know) haha, får alltid höra det :( men imed jag ente bloggat så mke så får ni dagens låt och lite sånt smått och gott :)! btw, ni kan få ett inlägg med skämt  , för alla vet att jag älska skämt och har torrhumor (a). haha!

kyss&smek!


try, try and try, that are all I can do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!