when i think about you, i smile.

ledsen för jag ente bloggade igår,  men hann ente. först skola som vanligt stack te min moster sen för fira henne elr ngt. mamma hämtade mej vid 6 stack och hämta anton vid stationen åkte hem, jag städade mitt rum sen kom malin , frida och senare sara  :) kvällen var najs, träffade patrik , viktor & måns och henrik en liten stund. kollade film och lite sånt mys, sen somnade malin, frida och sara & man bara hörde hur malin snarkade och pratade i sömnen?  haha. kollade lite mer på filmen med anton & mös :) somnade och blev väckt halv 7 imorse av malin ? haha så tände dom lampan och satte igång en film sen kunde jag ente somna om men alla andra gjorde det. sen stack dom hem vid 12 och jag gick och satte igång gossip girl, åt frukost 4 ungefär och ente ätit mer idag för mått si så där.. (a). haha. men blir snart sängen som bara luktar älskling anton, ligga och lukta den lukten duger länge för mig. ;) hörs imorgon.

kyss&smek!

bilder kommer kanske senare föresten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!