bad day

jag är hemskt ledsen för att jag inte bloggar alls bra, men har läxor, konfan började idag och dansen imorgon och allt snart börjar innebandyn och läxor hela tiden.. sjukt ledsen men ska försöka så gott jag kan !

men har fått min kamera och det är väl nice som fan , nu ska jag typ bara installera den rätt så man kan använda den normalt (a). 20 glosor te imorgon i engelska & lika många i spanska , damn säger jag bara.. men bara te att ta sig i kragen och börja med det :) me vårt schema suger hårt! && ingen tid efter idrotten te att byta om elr ngt, sjukt svårt -.-' men vi skulle typ ändra på det elr ngt och det hoppas jag med (y). annars började man ju 12.20 idag vilket är sjukt skönt fast det är bara för idag :'( men nu ska vi ente va såna utan att jag ska typ fota lite sen kanske det kommer bilder om ni har tur :D annars får ni dagens låt senare iaf och lite sånt && blir sara imorgon innan dansen men det är bra bara te att leva livet typ.. elr ngt ;p aja vi ses kanske senare.

kyss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!