dödsroligt, höhöhö.

tjaaaah :D

dagen idag har varit riktig nice , lektionerna chilla & sånt, hade ett prov som inte gick så bra men sameshit fick sluta tidigar (a). efter skolan satt jag & sara kvar lite på skolan sen stack vi te innebandyn som hade en "ny" tränare idag, HAHAAH, damp på han asså. fast imed att han kände mig va han extra snäll te mej men fifan vad han hade damp ( rolig damp) gick nog inte en minut utan att vi skratta som vi gjorde fel eller hur han gjorde något haha helt sjukt xd sen hämtade pappa mej så åkte vi ner te mamma sen slutade mamma 6 så stack vi och hämtade pizza, piri pizza damn så gott! sen gick jag upp och la mej i ett bad och nyrakad och allt, sen är rummet också nystädat. känner mej riktigt duktig idag fakiskt (a). && imorgon ska älskling komma te mej && sen åkte jag på natten te spanien, längtar asmke men kommer sakna alla sjukt mke :( aja ni får ha det!

kyss&smek!



bild i repris för har ingen på denna datan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!