good damn,

hola amigos!

har ente bloggat på ett tag men har haft massvis med läxor och allt så måste plugga plugga plugga satan D: men skolan idag, helt okej väl.., fast kort lunch D: men gick ändå.., haha satt och lyssa på " i wanna suck on your lollipop " 2 lektioner med rebecca och satt och dansa och sånt (a). haha kallas liv ;) men slutade 15.20 så stack te bussen med malin, frida, rebecca och patrik & viktor tror jag?:p så dampa man lite som vanligt ;d men stack hem om nu har jag krängt sattan med mat så det räcker för en vecka :') && nu ska jag antaglien plugga engeleska i think, om jag kommer ihåg vad vi har i läxa D:
men ja, älskar mina vänner och hoppas dom vet det, för dom gör mina dagar :)! bloggar lite senare igen i think, ;*

kyss&smek!


bjuder (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!