I goooooot youuuuu

tjenixen! :D:D:D

har varit på underbart humör hela dagen , förutom imorse när jag var orolig över malin :/ men hon mrår bättre nu hoppas jag && hon får krya på sej! men har varit super glad och ja, skrattig och allt.., HAHAHAHA, skrattade nog mest på matten, hihi (a). men sen på so:n  bad vår lärare mej & frida att gå ut och jobba för vi störde dom andra för mycket, haha xd men slutade  3 så stack med sara & hilda och muppade i stan, stack te piri piri och åt pommestallrik, fifan vad gott säger jag bara (a) sen stack vi te dansen 1½ timme innan det börja för vi hade inget att göra, så satt där och snacka och pluggade (y). sen hämtade mamma mej 7, och har ätit och ska gå upp och duscha nu sen ska jag plugga lite till. men ni får ha det!

kyss&smek!




Arian + Arian = dubbelt så störigt.
haha den killen har humor om sej sj ;)

Kommentarer
Postat av: malin

du e för bääst gumman <3!

2010-09-16 @ 20:45:46
URL: http://whothehellknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!