ice cream truck!

shhhha :)

åkte te min syrra & dennis innan , blev bjuden på glass med maränger & banan och chokladsås, damn så gott säger jag bara (a). satt & kollade på idol och satt och snacka typ mest. sen kom min syrra med världens bästa ide, att jag fick låna deras laptop , greeat idea! (a) så fick den med mej hem ;) så nu har jag en data te jag får min andra som är på lagning, haha :D && nu ska jag lägga mej i sängen och plugga engelska! och imorgon kommer ju va skit kul om allt fotbollskit om att mff vann guld  ( tror jag dom gjorde ?) känns som jag är den enda som ente bryr mej om fotboll  , håller mej te dans & innebandy. kärlek på det! och sen är det ju bara 4 dagar kvar te jag åker te spanigen & 2 veckor till jag fyller 14 (a).  aja ni får ha det!

kyss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!