it feels like i fallin'

tjjjah alla :D

åkte te min farmor igår för skulle va där över helgen för hon fylllde år i förgår. det var typ riktigt dött där uppe så skulle jag egentligen sova där uppe med mamma & pappa ( hon bor i laholm, halland) men åkte med min syster & bror hem igår kväll och har sovit hos min syster inatt :) vaknade typ vid 8 eller ngt pågrund av my, så gick upp och duschade och smörjde in mej och sånt :). sen nu har jag suttit vid datan en stund och ska snart dra med anna & äta frukost på McDonalds , riktigt gutt sen blir det nog hem om te martina innan jag drar hem och pluggar satan som jag verkligen behöver. men ni får ha det :)

kyss&smek!



helt osmininkad på bilden & ny duschad (y).

Kommentarer
Postat av: josse andersson. <3

haha så söt du är (: <3

2010-09-05 @ 12:36:43
URL: http://backtozeroo.blogg.se/
Postat av: Ximena586

Really enjoy your website. Thank You.

2011-05-11 @ 15:48:28
URL: http://ximena586.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!