när man var liten, då tiden var underbar.

tjaabbba !

skolan idag var sjukt tråkig! & en lärare gick mej på nerverna riktigt idag!.. mer än ovanligt. men slutade 15.15 så stack ner te torget och handla chokladbullar, gick sedan te bussen och åkte hem. & jag är bäst som har lyckats fixa så att ljudet på datan funkar igen, så kan äntligen lyssna på musik igen! äntligen typ (a). && fick snille på mina föäldrar för dom har slängt min lapp som jag har mina beställningar för kakor och sånt som folk ska ha, och lappen ska lämnas in imorgon, damn! men pappa ska ringa runt te alla nu , HAHA rätt åt han. men ska typ dra te några i byn snart så bloggar när jag kommer hem igen :)

kyss&smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!