så himla fin.

tjabba tjena moss!

vaknade imorse vid 7? gick upp och fixa mej och sånt skit , åkte in te skolan tidigt fast vi typ skulle börja 11.10 (trodde jag) så när jag kommer in te skolan visa de sej vi skulle ha ngn mentorstid på "hållan". men det sluta 9 så hade ändå 2 timmars håla. slutade 15.25 tror jag. stack med sara  och hämtade henrik, hade följe med björn (y). sen stack hon jag och carro te konformationen (stavning på de?) . helt okej faktiskt, ente som man trodde de skulle va, va nästan chillar be (y' man fick ju träffa " wb bloggaren" HAHAH, han är fan klockren ! men nu ska jag typ plugga lite sen ska jag ut med carro och fota ikväll :) men ska dra nu,

kyss&smek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e wb bloggaren?:D

2010-09-08 @ 20:58:13
Postat av: fridabästaalminde.

det är en ledare där.., han pratar som en som brukar videoblogga ;p

2010-09-09 @ 19:37:48
Postat av: Ragnarkatinka

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-02-04 @ 11:58:57
URL: http://ragnarkatinka.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!