take a dirty picture for me

tjaaaaah bloggen! :)

skolan va ju idag som valigt, helt okej ändå får jag påpeka :) efter skolan träffade jag bara anton snabbt sen stack jag & sara ner te stan , eller konfan. idag kom vi en halvtimme tidigt och förragången kom vi sent.. haha en bättring elr ngt (y). men det var väl okej , fick reda på att vi är indelade i grupper så kommer bara va på det varannan veckan :) rätt nice att kunna göra annat ändå :) mamma hämtade mej där sen stack vi hem & nu sitter jag här. ska äta snabbt sen ska jag dra te dennis,för  han fyller år elr ngt? äsch bryr mej ente så mke, kommer nog mest lajka med nikita (y). men ni får ha det!

kyss&smek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!