this is the way that we love.

hallllå du!

dagen idag var chill väl, svenkan gjorde Jakob så jag ska få extra läxa på semster, jävla bög :( men skit i det, sluta 12.20 och satt kvar te 14.20 va typ social med nellie & typ henrik, lukas , hugo och dom && även anton :D sen följde med nellie med mej hem & nu bloggar jag & snart ska hon också det :D sen ska vi äta ;) haha,ja bloggar senare för nu ska jag leva livet & äta glass om vi har hemma (a). damn måste packa och sånt skit ikväll, började igår men ente klar :/ sen har jag bara resten av veckan kvar innan jag åker! men det är nice ;)

kyss&smek!


6dagarkvar!



frida, sara, fanny & carro. saknade tider ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!