to be the last one

tjeeeeena!

dagen idag var väl helt okej, lektionerna va chill faktiskt! :) speciellt so:n ;) haha, taggad blev man iaf! men ja slutade 15.20 med en äcklig svenska lektion med ulla , hon fick damp på mej för jag kom 15 min sent sen kommer en annan 25 och hon bryr sej ente, helt sjuk i huvudet -.-' men ja, stack ner te bussen & stod där med älskling. tog sen bussen hem och nu sitter jag här och äter nutella mackor & dricker mjölk (a). men måste typ plugga no, prov på fredag och engelska te imorgon, damn. äsch blir ente ut och gå idag som jag gjort alla andra dagarna, men ja får ente äta guttet bara (a). haha en ska dra nu.

kyss&smek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!