lay all your love on me

tjenixen!
känner att de va ett tag sedan jag bloggade senast, så tänkte vara gullig och slänga in ett inlägg hih. 
i veckan har de inte hänt så hemskt mke mer än "chillkrök" med emma & aiste som sluta som de sluta + jag fick träffa saknade malin  frida! , sen nu i helgen skulle vara typ chillkrök hemma hos carro och allt gick typ snett. slutade med att vi fick stå och putsa fönstren mitt i natten i en åskskur.. not funny! polisen var ute i byn och massa skit, hela kvällen var kaoz, fast kul hade vi.. haha :) fast vissa folk är bara så sjukt omogna!
skulle egentligen va med maja idag.. men hon blev sjuk så blev inte av :/
tänkt att det bara är 10 dagar kvar till skolan börjar, 10 dagar!?!?!?! det är helt sjukt.
lovet har gått sjukt snabbt och känns som man knappt hunnit va med ngn... fast dum som jag e längtar jag till skolan. där träffar man alla kompisar dagligen och massa sånt.
men ska fortsätta se csi nu, fast slänger in några bilder sedan helgen :)
fina aiste!
caio
hilda
alva & fia
jonna & emma
alice& caio
jonna, evelina carro
becca
mehmed, gustav & alice badar hemma hos mej.
johan
micke & mehmed.
tror jag fått med alla som va med, höhö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!