awesome helg!

hellu!
inte bloggat på ett tag, men skolan har börjat och "verkligheten" har startat.. 
fast helt jubbed är de inte, skönt att få träffa kompisarna igen!
va i malmö i fredes och fifan, aldrig mer längst framme på en livekonsert! trodde jag skulle dö.. men tog tåget hem vid 12 eftersom jag vägrade att stanna till 1 och tur va de eftersom jag hörde de va kaoz med tåget..
sen igår hade mysan 2årskalas sen stack jag in te stan och va med rasmus  & carro sen blev de benka.
idag åkte jag te lund & shoppa med malin och fick hem lite godsaker! fick även hem lite kläder som jag beställt efter :)
köpte 3 bodysar till miranda :)  hm.
2 par trosor. - new yorker.
dubbelring. - glitter
örhängen. - glitter.
ear cuff. - glitter.
shorts. - gina tricot.
linne. - gina tricot.
gul tröja. - gina tricot.
rosa vit randig tröja. - gina tricot.
gul tröja. - gina tricot.
linne. - beställd från hm.
gult linne. - beställt från hm.
nät linne. - beställt från hm.
foundaation. - kicks.
mascara. - kicks.
rouge. - hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!