dag 15 - mina drömmar

jag fattar egentligen inte vad malin menade med "mina drömmar" men antar hon menade om min drömframtid?
för mina andra drömar, det får ni aldrig veta ;)

de flesta har nog som dröm massa barn, bo i ett hus med man hund/katter.. kanske ett stall med djur? kanske bli bonde lr vafan som helst, skit rika, värsta maffiga familj som är helt perfekt inga broblem och ja allt?
- så är dock inte min framtidsdröm!


många säger jag är dum i hoed om vi har pratat om vår framtid, hehe.

det handlar inte om att hitta den man ska leva resten av sitt liv med, utan den man inte kan leva utan. & den killen vill jag hitta ( helst vill jag leva resten av mitt liv med han när jag hittar honom) haha.

men vill helst bo utomland, stor stad! älskar storstäder.. ingen jäfla hulla!
många vill ha massa barn, men jag har levt hela mitt liv med massa barn runt mej och & vet hur mycket föräldrar lägger ner på barn, som hur mycket vill ni inte ha av era föräldrar varje dag, ny data, mobil, kläder exakt allt.. det måste ni också ge till era barn när ni får barn & de pengarna tycker jag att man kan ha till annat isåfall.. hehe (a) fast sen finns det inget mysigare än att ligga och mysa med en 6 månaders unge, men sen när dom blir äldre är det inget kul. & har man skaffat ett barn så vill man ha fler för hur kul är det att vara ensamt syskon? nada.
mitt hus ska vara stort, lr stor lägenhet.. familjen ska få plats, hehe. stort fint med glas ut mot ett hav eller någon fin utsikt , snyggt & elegant & fräscht och ja allt sånt najsigt.
min kille, man , fästmö lr vad han nu kommer va, ska ha världens goaste hjärta, bry sig om en, bra kyssare, hahahah (a). sen måste han ju inte vara snyggast, ha skit snygg kropp och allt det .. för är det de man är förälskad i.. vafan är det då för jäfla kärlek? visst fan hade det varit ett pluspoäng, men det är inte allt! sen känner inte jag att man måste vara gift, ett giftemål måste man inte ha för att visa sin kärlek, visst är det fint och så, men jag tycker inte att det är ett måste för att visa kärleken till varandre eller visa för andra.
jag skulle vilja ha en katt också, som heter körven! för det har jag alltid sagt att jag vill ha en katt som heter körven, och det står jag fortfarande fast vid, hehe. är så mysigt att sitta och mysa med en katt, eller en liten hund.. men katter kan rasta sig själva och behöver inte samma saker som en hund, så då kör man på katt ;)
sen vill jag vara en person som tränar, håller kroppen i form. vill inte bli en sån soffliggare som alltid ligger och klagar på livet i soffan framför tvn med en fjärkontroll & chips i famnen, ICKE! vill hålla mig i form, det är viktigt.. även om ja inte är det nu så finns det mycket man kan ändra ;)
sen vill jag inte vara stenrik, det vill jag absolut inte. inte vill jag vara fattig iheller, men jag vill ha lite mer än vad som behövs till räkningar, så man kan underhålla sej, resa utomlands utan att behöva tänka " gud kan inte göra det här, pengarna räcker inte" vill kunna shoppa när jag behöver det, och ja allt sånt... ni fattar nog ;)
vet inte vad min drömjobb skulle vara, men har alltid gillat delfiner så marinbiolog har alltid varit ett alternativ & bor man utomland så är det jätte bra tycker jag, men inget så jätte intressant eftersom det inte låter så trovärdigt. men det är ju min drömframtid... så det är nog marinbiolog i något annat land vid medelhavet! && det är bra betalt också ju ;)
ingen städerska eller något sånt vill jag ha, ska kunna klara mig själv med min familj, en helt jävla vanlig familj som andra. inga sådana saker.
sen vill man ju ha fina bilar, det vill ju alla ;) riktigt najsiga!
sen ha alla mina underbar kompisar kvar, som man kan träffa på helgerna och behöver dom barnpassning kan jag absolut ställa upp, för jag vet dom vill ha barn ;)

ja det var nog min drömframtid, och där läste ni ordet "dröm" också.. för det är just va det är, hehe :) hoppas ni har fått er ett glatt skratt eller vad som helst,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!