dag 17 - mitt favoritminne

har ingen aning om vad mitt favoritminne är.
har så sjukt många minnen jag tycker om, men ett minne som jag gillar lite extra mycket är göteborg med carolin sköld!
den dagen var riktigt najs, ullared var roligt as hell!  sen liseberg & shopping och sånt, riktigt minnesvärt!
& färden dit i bilen med carolin, karoline, martina & christin var riktigt en skrattfärd!
lite synd att carro och jag inte är lika mke längre.. men det får fixas.. ska troligen va med hon imorgon! :)
men som sagt den resan var underbar, många lamm ;) & utskämda för danskar tack vare martina.. & spökhuset carro och jag gick med ett gäng killar i typ 18 årsåldern.. & jag var skit rädd så skrek hela tiden så när vi kom ut dom bara " fifan, jag måste vara döv nu!" hahah carro och jag höll på att dö av asgarv! sen imed att jag var så rädd och man skulle hålla på den som gick framförs axlar (&det var en av killarna) så tryckte jag in mitt huvud i hans rygg så rädd jag var &  han bara "fan vad du är våt" haha bara för vi hade åkt den vatten saken innan, hahha
men glöm inte att jag älskar dig tösen!


ska gå näckeborundan nu, kommer kanske bilder senare eftersom jag tar med mej kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!