fucking shit asså!

kvällen hos malin var askalas!
satt och nörda mario go kart , krängde glass, godis.. allt (a). sen drog vi ut och träffade charlie, jack och måns som körde epa te sankt olof (y). riktigt najs det med, tur dom kom för annars hade malin & frida fortsatt sova som hade gått och lagt sig, haha. men sen satt vi och nörda spelet och spela kort te typ 2-3 lr va den va?
men sen joinade jag frida hem till vitaby dagen efter, så la vi i sängen och kollade på another gay movie, haha fifan vad askalas film lr ngt.. hahahah! fucking shit asså.. haha. men mamma hämtade mig vid 6 sen drog vi till ystad så passa jag mysan och fjolla med carro. sen när jag kom hem vid 12 så va jag så sjukt trött så jag decka i sängen med kläderna på, höhö.
och nu sitter jag inne hos carro och bakar kladdekaka och sånt, riktigt muuums!
och sen får jag se vad som händer resten av dagen. och ett liv utan mobil? DET ÄR INGET KUL LIV!



söta carro får stå för en söt bild!


Kommentarer
Postat av: maja

heheh men skulle nu inte göra en industrial ??? :O <3

2011-02-13 @ 15:02:11
URL: http://majapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!