hallonsaft, det är grajor det!

nu har jag ståt i typ en timme med pappa på mitt rum och fixat med hyllan, med vars en öl i handen..
riktigt älskar öl.. hehehhehe, asnimnt. känner mej skit cool lr ngt, NEJ, men bara älskar det.
men det blev i allafall asnimt , även slängt ut lite grajor från mitt rum och sånt, lagt i en extra madrass i sängen så den är riktigt mysig nu ;) allt som fattas från mitt rum nu är en ny säng, sen är mitt rum asnajs!
kommer bild på hyllan imorgon, då jag har den normala datan och inte pappas sega dator, för behöver inte göra den segare med fler bilder och sånt känner jag.. hehe.
gammal askalas bild,
har fått det ordet  på hoed, help?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!