hold my hand

varit duktig och plockat undan lite i köket, och även så klart kollat på sveriges värsta bilförare som gör så man skrattar en del.. hehe sjukt askalas. blir ner och hitta kläder att ha på mig imorgon te valla, för fifan vad jag är taggad!

 lite fult att dom har accepterat namnet "fjortisvalla" men vafan, namnet gör det fan inte tråkigare att vara där? ente fan är man en fjortis bara för man går dit, visst där finns fjortisar men alla är inte fjortisar.. stör mig lite att man kallar folk fjortis bara för man ska dit, men who cares, har dom inget liv så har dom inget liv. dom kan sitta hemma och ruttna lr göra vafan dom vill, jag bryr mej ente för jag ska dit och ha fuuuun :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!