in the ghetto

carro är så ful, frågar henne om vi kan se film tillsammans så säger hon att vi ska se the grudge 2, men den vill inte jag se så hon bara " nej men då skiter vi i det" och jag bara "ja". sen sägerhon att hon har laddat ner en komedi vi kan se, så springer in te henne.. & då har hon inte laddat ner ngn så vi kollade inte film.. riktigt lågt :(
haha nä men är på riktigt partaj humör, taggar fredag! ska dock inte göra något jag ångrar den här gången, hahaha.
men mami & papsi har varit och köpt en hylla te mej idag, som pappa ska sätta upp senare idag, askalas eftersom jag behöver en hylla på mitt rum, hehe. men ska äta goodis nu, puuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!