knock on wood

skolan idag var väl helt okej, lite segt att vi inte har vår håla längre utan sitter en timme med anna nilsson med no? damn, not funny! fast iförsej, får min håla imorgon (y).
konfa efte skolan, satt och kolla på film, askalas film! vet dock inte vad den heter men ändå (a).
hade jag vetat vad den hette hade jag kunnat rekomendera den, hehe men nu vet jag ju inte det.
men iaf, nu efter jag kommit hem har jag;

  •  pluggat till mitt omprov på fredag i spanksa, kan allt nu (y).
  • gjort engelsk läxan, glosor + verb
  • städat mitt rum

ibland kan man undra vafan som händer med mej? lr så tar jag bara tag i mitt liv? haha ingen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!