när det är så galet, så det blir busigt.

skolan idag var riktigt chill, slapp halv hkk eftersom jag och rebecca gick och snacka med 6or om hur det var att börja 7an. sen var so:n inställd så drog ner med malin & frida & på öc.. (ovanligt?) men dagen har varit najs. nu är jag feta trött och har ont i hoed & värsta förskyld, så ska väl typ ta en alvedon sen blir det nog bada bubbelbad, rädd jag ska somna i badkaret (?) hahahhaha , är lite sjuk ibland.. sen får jag damp på min mobil jag har nu, eftersom experian inte fungerar.. riktigt seg är den! fast det bästa med mobilen är alla gamla bilder, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!