siktar mot toppen, så långt jag kan nå!

bowlingen var riktigt kanon!
förvånadsvärt så vann jag också?  pappa och jag låg och bråkade om ledarplatsen, men jag vann med hela 11 poäng! riktigt stol! (a) men vi satte och och fikade där en stund och lite sånt, på vägen hem stannade vi på bo olsson, och där handlade jag in ett jätte gulligt hjärta!
sen ikväll blev det tacos, sitta framför tvn med familjen och äta tacos, riktigt mysigt! tacos säger man ju aldrig ner till ;) och kvällen kommer fortsätta tillbringas framför tv med att glo det okända, askalas program!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!