the sky is the limit.

tog bussen 3 in te stan med jessica, stack te benka där vi träffade edina & aiste. satt mest och snacka och sånt skit, stack även te piri piri och åt innan jag tog bussen hem vid 7 :)
hade lovat carro att lada kvällsmat med henne när jag kom hem, men vi orkade inte så vi åt kotlett, potatis och brunsås hemma hos mig, sjukt gott!
drog in te carro sen och glodde tv och sånt , låg döda i soffan, hon tvingade mig hem  att se efterlyst.. sen drog jag hem och sitter och glor big brother nu.
drar hem till mormor imorgon och träffar henne, eftersom jag inte träffat henne på jätte länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!